wtorek, 6 września 2016

Mój świat

Witajcie.
Nazywam się Fairydollboy i to mój pierwszy blog.
Chciałbym dzielić się z Wami zdjęciami moich lalek, czyli mojej pasji.
Jako, że jestem chłopakiem nie miałem w dzieciństwie lalek choć bardzo chciałem.
Parę miesięcy temu kupiłem swoją pierwszą lalkę, a dziś mam ich kilkanaście.
Posiadanie lalek i robienie im zdjęć daje mi wewnętrzny spokój i uczucie szczęścia.
Na początek chciałbym Wam pokazać parę ulubionych zdjęć zrobionych przeze mnie.
Mam nadzieję, że choć dla paru osób ten blog będzie interesujący, może nawet inspirujący.
Miłego wieczoru :)






15 komentarzy:

  1. Ach ta reklama na fejsie :D
    Masz drugiego obserwatora zaraz po Oliwii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nowy w blogowaniu to gdzieś trzeba się zareklamować :P Z tego co widzę mam zero obserwujących, ale dziękuję :D

      Usuń
    2. Nigdy nie obserwuję przez G+ bo jest mi to zbędne, ustawiam wszystko w bloggerze.
      Wspomniałam o Oliwii, bo widziałam właśnie na fejsie jej jednoznaczny komentarz pod Twoim postem. Wywnioskowałam, że będzie tu stałym bywalcem.

      Usuń
    3. To wszystko rozumiem teraz. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Witaj :D Fajnie, że chłopów coraz to więcej. Pozdrawiam dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Już odwiedziłem i zaobserwowałem :D

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się "Kaptura"!Pisz często- i nie przejmuj się, nawet jeśli nie komentują- tylko nie uraczaj wsystkich syetematycznymi "załamkami w miłości do lalek"

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogosferze! Bardzo się cieszę, że chłopcy/ mężczyźnie odważnie przełamują stereotypy i dołączają do lalkarzy! Wszak wszystko, co nas cieszy i nikomu krzywdy nie robi jest dla człowieka dozwolone :-) Lalkowanie to świetne hobby! W dorosłym życiu odkryłam to niedawno i mnie także daje wiele spokoju i radości. Gratuluję lalkowych zasobów, bo widzę, że są bardzo śliczne :-) Fotki zapowiadają się ciekawie :-) Będę tu zaglądać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! :-) Moje serce skradło przedostanie zdjęcie. Właśnie ono sprawia, że Blondyneczka wydaje się taka zgodna z naturą. Cupid też jest prześliczna- Wszystkie mają to Coś! :-) U mnie również było wszystko na bakier z lalkami. Każdemu w rodzinie i otoczeniu to nie pasowało i nie pasuje. Moja kolekcja aktualnie ustała, bo zamierzam coś robić w kierunku ich naprawy (ciekawość anatomii lalki :-D ). Jednak lalki to moje schronienie przed okrutną szarą rzeczywistością oraz zmartwieniami. Myślę, że rozumiem twój ból, choć krócej, bo pewnie jestem od Ciebie trochę młodszy! :-) Wierzę, że I Tobie lalki sprawiały, sprawiają i będą sprawiać radość :-) Pozdrawiam! ~ A.C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Życzę Ci aby wszelkie zmartwienia jak najszybciej zniknęły! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. lalkowanie potrafi dodać skrzyyydeeeł!
    i mnóstwa euforycznych lotów Ci życzę
    a przede wszystkim spełnienia wielu,
    wielu, wielu lalkowych marzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! 'Trochę' jest tych lalkowych marzeń :-)

      Usuń