niedziela, 8 stycznia 2017

Kraina śniegu.

Witajcie kochani!

Nie było mnie bardzo długo tutaj. Przymierzałem się do pisania recenzji lalek które dostałem na święta, lecz nie czułem się na siłach. Ale wróciłem!

Już bardzo dawno nie robiłem zdjęć na dworze. Marzyłem o sesji na śniegu dla moich lalek, więc kiedy spadł to musiałem wykorzystać okazję ❄.
Na początek wita Was C.A. Cupid z serii Thronecoming. Pięknie komponuje się ze śniegiem.


Może nie jest to ocean, ale Meeshell czuję się jak ryba w wodzie ;-)



Cupid i Farrah są razem. Tak wzrok Was nie myli ;-)  To wiele dla mnie znaczy, ponieważ kolor różowy i niebieski symbolizuje miłość w moich oczach. 


Nawet pojawiły się znikąd Maddie i Ashlynn ;-) 


Nie zabrakło oczywiście przyszłej Królowej Śniegu Crystal 
Briar pomimo tłumu czuła się samotnie, chyba każdy czasem ma.


Melody próbowała ją pocieszyć. 

Od czego są przyjaciółki !

To na tyle jeśli chodzi o Ever After High. Uciekacie już ? to nie koniec. :-) 
Na śnieg wyszły też poszaleć moje Barbie, Nancy i Adrienne .


Domyślam się ,że przesadziłem z ilością zdjęć jak na jeden post. Mam nadzieję ,że nie zanudzilem Was kochani. Nie jestem zbyt dobry w pisaniu, ale naprawdę w każdym zdjęciu jest moje serce. Pozdrawiam. Wasz fairydollboy. 

3 komentarze:

  1. Wiesz, też mam Kupidynkę, ale ta Twoja jest PRZECUDNA! Zachwycają mnie jej wygięte skrzydełka. Moja ma takie, jakby to ująć..., zwyczajne. Twoja natomiast sprawia wrażenie charakternej panienki ;-) Widzę, że przybyło Ci sporo ciekawych lalek :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O którą chodzi? O zwykłą wersję czy Thronecoming? :) Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. Wszystkie zdjęcia są po prostu magiczne :D. Nie jestem fanką Farrah ale na twoich zdjęciach mnie zachwyca. A z Cupid tworzy wyjątkowo uroczą parę.
    Ale moją faworytką jest tu Briar. Wygląda tak samotnie i melancholijnie, że aż mam ochotę ją przytulić. Dobrze, że ma Melody :).
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń